O Da Beni Seviyor Türkçe Dublaj izle

O Da Beni Seviyor Türkçe Dublaj izle filminin türü Komedi , Türkçe dublaj 2012 Amerika yapımı 79 dakikalık 6.3 imdb puanına sahip olan She Wants Me - O Da Beni Seviyor 2012 Türkçe Dublaj izle meniz için sitemize 720p olarak eklenmiştir. Komedi türündeki She Wants Me - O Da Beni Seviyor filmi sitemizin bu kısmından full hd izleyebilirsiniz. O, güzel kız arkadaşı Sammy ile birlikte LA'da yaşayan ama nevrotik bir NY'ludur. Çok sevilen, kurnaz biridir. Hayatında böyle bir kız arkadaşı olduğu için ne kadar şanslı olduğunun farkındadır. Kız daha önce John ile evlidir. Uzun boylu, fit, muhteşem, son derece başarılı bir Harvard tıp mezunu. Sammy'den önce Sam hiçbir zaman yeterince başarılı olmamış ve romantizm yaşamamıştır. Ortaya çıkmakta olan bir film yapımcısıdır ve elinin altında kimsenin duymadığı tek bir filmi vardır. Sammy ise ümit vaat eden bir aktristir. O büyük rolü yakalamanın hayalindedir. She Wants Me - O Da Beni Seviyor Filmini izledikten sonra yorumlarınızı belirterek diğer iz leyicilere... filmi izlemek için O Da Beni Seviyor Türkçe Dublaj izle ziyaret edebilirsiniz

Yorum Gönder