Ben Anna Türkçe Dublaj izle

Ben Anna Türkçe Dublaj izle filmi 14/01/2016 19:15'de yayınlanmıştır. 2012 Amerika , İngiltere , Almanya ve Fransa ortak yapımı 87 dakikalık 6.1 imdb puanı olan I Anna - Ben Anna Türkçe Dublaj izle meniz için sitemizin bu kısmına 720p olarak eklenmiştir. Dram gerilim ve gizem türündeki I Anna - Ben Anna filmini sitemizin bu kısmından full hd izleyebilirsiniz. Tüyler ürperten bir cinayet, kendinden bıkmış bir polis müfettişi ve baştan çıkarıcı bir femme fatale... Fransız Yeni Dalgası'ndan esinlenen ve İngiltere'de geçen bu kara film, türünün tüm klişeleriyle oynuyor. Filmin kahramanları haftalardır uykusuzluk çeken Başkomiser Bernie Reid ve gizemli dul Anna. Bernie ve Anna ilk kez bir çöpçatanlık partisinde karşılaşıyor ancak Anna daha sonra bir araya geldiklerinde ne Bernie'yi ne de ilk karşılaşmalarını hatırlıyor. Anna'nın vahşice işlenmiş bir cinayete bulaştığı ortaya çıkınca Bernie'nin mesleki kaygılarıyla sevgi ve yakınlık ihtiyacı çatışıyor. Ne var ki, Anna'nın zihnindeki karmaşa... Ben Anna Türkçe Dublaj izle filmi hakkında detaylı bilgiye Ben Anna Türkçe Dublaj izle adresinden ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder